جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت به شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی رسید

به گزارش نفت دیلی، نخستین جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت به شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تعلق گرفت.

 

 حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت با اشاره به برگزاری نخستین دوره جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت با همکاری شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو)، گفت: شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با پیاده‎سازی سامانه مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱، انجام فعالیت‎های علمی و پژوهشی، راه‌اندازی اتاق پایش انرژی، استفاده از سیستم‎های کم مصرف روشنایی، بهره‎گیری از انرژی‎های خورشیدی، اصلاح سیستم‎های آبیاری فضای سبز، اصلاحیه‎های فرآورشی در تولید نفت منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد، اصلاح سیستم‌های سوخت‌رسانی، پیشگیری از سوزاندن گاز در مناطق عملیاتی، تصفیه بهداشتی فاضلاب و استفاده در آبیاری فضای سبز، انجام فعالیت‎های تبلیغی و فرهنگ‌سازی میان کارکنان و ... شایستگی دریافت این جایزه را احراز کرد.

وی با اشاره به چگونگی سنجش شرکت‎های داوطلب در این جایزه گفت: پس از ارزیابی مستندات ارائه شده به دبیرخانه این جایزه، با انجام ارزیابی فنی و بازدید حضوری ممیزان شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو) از واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت‎های واجد شرایط و انجام راستی‎آزمایی، برگزیدگان این جایزه در مراسمی معرفی شدند.

ایزدی یادآور شد: تمامی هزینه‎های اجرایی جایزه یادشده از طریق نهاد بین‎المللی یونیدو در قالب پروژه کارایی انرژی در واحد‌های صنعتی تامین شده است.

وی اظهار کرد: شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، دومین قطب تولید گاز کشور با مرکزیت شیراز، یکی از شرکت‎های بهره‎بردار نفت و گاز تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که ظرفیت تولید حدود ۳۰ درصد از گاز کشور را در اختیار دارد.

نخستین دوره جایزه مدیریت انرژی صنعت نفت، از سوی شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت و با همکاری سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد (یونیدو) دوم آبان‌ماه در تهران برگزار شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد