جلسه شورای راهبری طرح توسعه فناوری‎های نوین ژئوشیمیایی برگزار شد

به گزارش نفت دیلی، نخستین نشست شورای راهبری طرح پژوهشی «توسعه فناوری‎های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر الگوسازی هیدروکربوری حوضه رسوبی در ناحیه دزفول شمالی» که قرارداد آن بین شرکت ملی نفت ایران و دانشگاه شهید بهشتی امضا شده است، برگزار شد.

 

 اسفند ماه سال ۹۶ بود که شرکت ملی نفت ایران با امضای قرارداد همکاری با پنج دانشگاه کشور، توسعه زیرساخت‎های علمی و فناوری در کشف منابع هیدروکربوری را در دستور کار قرار داد؛ قراردادهایی که براساس اعلام مدیریت پژوهش و فناوری و همچنین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، طبق برنامه در حال پیشرفت است.

در همین راستا، مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از برگزاری نخستین نشست شورای راهبری طرح پژوهشی توسعۀ فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تأکید بر الگوسازی حوضه‌های رسوبی در ناحیه دزفول شمالی با حضور اعضای کمیته راهبری و کمیته تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی خبر داده است.

در این نشست، سیدحسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی به توانمندی‏‌های سخت‎افزاری و نرم‎افزاری دانشگاه اشاره داشت و ضمن قدردانی از هماهنگی موجود بین دانشگاه و شرکت ملی نفت ایران برای پیشبرد اهداف طرح، ابراز امیدواری کرد که این طرح زودتر از مدت‎زمان پیش‎بینی شده به نتیجه برسد.

در پایان این نشست مقرر شد برنامه زمان‌بندی طرح و همچنین مسائل پیشنهادی برای انجام در سال آینده در کمیته تخصصی مطرح و نتیجه در کمیته راهبری بعدی ارائه شود. 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد