باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر متلاشی شد

خبرگزاری ایلنا: سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این خبر گفت: تیم های مرکز عملیات ویژه فرماندهی انتظامی سبزوار در اقدامی اطلاعاتی و هماهنگ با پلیس استان گلستان به سرنخ هایی از ترانزیت محموله بزرگ موادمخدر در محورهای مواصلاتی استان دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت مسئله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد و ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان سبزوار وارد عمل شدند.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی های گسترده پلیس مبارزه با موادمخدر سبزوار حاکی از آن بود که سوداگران مرگ در پوشش ۲ دستگاه تریلر حامل بار چوب در حال قاچاق محموله موادافیونی هستند .

وی گفت: ماموران پس از چند ساعت کنترل و مراقبت های نامحسوس، ۲ خودروی تریلر حامل موادافیونی را به محض ورود به حوزه استحفاظی شهرستان سبزوار توقیف کردند .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: ماموران در بازرسی از ۲ خودروی سنگین ۸۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۳۷۰ کیلوگرم تریاک، ۳۵۰ کیلوگرم هروئین و ۱۳۰ کیلوگرم شیشه که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و پنج سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد