موسسه مطالعات بین‎المللی انرژی، دوره‎های آموزشی در حوزه نفت و گاز برگزار می‎کند

به گزارش نفت دیلی، موسسه مطالعات بین‎المللی انرژی به منظور ارتقای سطح دانش فنی و مهارت‎های مدیران مرتبط با حوزه مدیریت بحران و حوزه آتش‎نشانی صنعتی، دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌کند.

 

 هدف از برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران، آشنایی و ایده گرفتن از اصول و روش‌های بهترین عملکردها در مدیریت بحران، طرح‎ریزی پیش از حادثه و تدوین سناریوهای معتبر، ساختار فرماندهی حادثه و نیازمندی به منابع و پشتیبانی در عملیات و .... است.

بر این اساس، مجموع دوره آموزشی مدیریت بحران، ۱۶ روز است که از تاریخ سیزدهم بهمن‎ماه آغاز می‌شود و تا ۲۱ اسفندماه ادامه خواهد داشت. همچنین این دوره آموزشی با حضور ۱۲ نفر از اعضای گروه‎های مدیریت بحران، مدیران و روسای مرتبط با حوزه مدیریت HSE و بحران در مرکز آموزش FSDS جزیره کیش برگزار می‎شود.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری دوره آموزشی آتش‎نشانی صنعتی، دستیابی به دانش تاکتیکی و تکنیکی پیشرفته مرتبط با حوادث صنعت نفت، توانایی واکنش ایمن در مقابله با مواد خطرناک برای کاهش اثرات نشت و انجام نجات اولیه، توانایی تجربه سناریوهای واقعی و زنده حریق، فرصت تمرین‎های عملی مرتبط با سیستم فرماندهی حادثه (ICS) و توسعه مهارت‎های فرماندهی و .... است.

بر این اساس مجموع دوره آموزشی آتش‎نشانی صنعتی، ۲۰ روز از تاریخ ششم بهمن‎ماه آغاز می‌شود و تا هشتم اسفندماه ادامه خواهد داشت. همچنین این دوره آموزشی با حضور ۲۴ نفر از اعضای آتش‎نشانان، افسران آتش‎نشانی و روسای ایمنی و آتش‎نشانی در زمین آموزش پتروشیمی بندرامام شهر ماهشهر برگزار می‎شود.

شایان ذکر است که این دوره‎های تخصصی با همکاری شرکت فامور مهرگان پویا برگزار و از سوی استادان گروه بین‌المللی Falck تدریس می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد