سرمایه گذاری ۹۵ میلیارد تومانی در حوزه مسئولیت اجتماعی ماهشهر

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: این شرکت از پنج‎ سال گذشته تاکنون ۹۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ماهشهر سرمایه‌گذاری کرده است.

 

 عبدالرضا غلامی روز دوشنبه (هشتم بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران، ماموریت اصلی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی را شهرک‌داری و ارائه خدمات شهری عنوان کرد و با بیان اینکه نزدیک ۷۵۰۰ خانوار تحت پوشش این شرکت هستند، افزود: تفکر صنعت این است که با ورود فناوری‌های نو و توسعه صنعت پتروشیمی در زمینه توسعه خدمات غیرصنعتی نیز حرکت کنیم.

وی به پارک ارم منطقه ماهشهر اشاره و اظهار کرد: در فضای سبز این پارک ۶۰ هکتاری، بیش از ۸۰ گونه گیاهی کشت شده است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با بیان اینکه موتور محرکه ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه ماهشهر شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی است، تصریح کرد: بخشی از خدمات مختص کارکنان و خانواده‌های شاغل در صنعت و بخشی هم مربوط به ساکنان منطقه می‌شود.

غلامی با بیان اینکه نزدیک ۹۵ میلیارد تومان در پنج‎ سال گذشته در حوزه مسئولیت‎های اجتماعی  منطقه ماهشهر یا سرمایه‌گذاری شده، یا در حال سرمایه‌گذاری است، افزود: از این میزان ۷۰ میلیارد تومان آن در چهار سال گذشته بوده و ۲۵ میلیارد تومان مربوط به امسال است.

وی به تعامل دوسویه میان شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی و مجموعه مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: پس از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای زیرساخت‌های لازم شهر، این شرکت یا به صورت مستقیم، یا فقط به عنوان تامین‌کننده اعتبار، برای ایجاد زیرساخت‎ها تلاش می‌کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به افتتاح یک مینی بیمارستان با اعتبار نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه اشاره و اظهار کرد: این مرکز در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، انجام پروژه‌های آبرسانی، فرهنگی، ورزشی، دفع فاضلاب، درمانی و حمل‌ونقل از جمله پروژه‌هایی است که از سوی این شرکت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ادامه داد: امسال ۶۰۰ میلیون تومان به برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور برای فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت و محروم اختصاص داده‌ایم.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهری در تهران ۱۵ مترمربع و کشورهای اروپایی ۳۸ تا ۳۹ مترمربع است، گفت: سرانه فضای سبز در شهرک بعثت ماهشهر بدون احتساب پارک ارم، ۵۶ متر مربع است.

شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد