گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید در طول انقلاب اسلامی بی‌سابقه است

به گزارش نفت دیلی، نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان گازرسانی به روستاها طی دولت تدبیر و امید با تعداد کل روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در طول انقلاب اسلامی برابری می‌کند.

 

محمد دامادی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی در طول این سال‌ها خدمات گران‌قدری برای مردم روستاها و شهرها انجام داده‌اند که نمونه آن گازرسانی است، گفت: در چند سال اخیر و بدون تعارف در دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور با جدیت دنبال شده که بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: یادمان نخواهد رفت که خط انتقال گاز دامغان- کیاسر - ساری - نکا در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسید و با افتتاح این پروژه، افت فشار و قطعی گاز استان‌های شمالی در زمستان برطرف و کشور از  واردات گاز بی‌نیاز شد.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع وابستگی به گاز ترکمنستان را فراموش نخواهیم کرد، گفت: دولت در زمینه گازرسانی به روستاهای کشور بدون تردید کارنامه درخشانی دارد. گازرسانی سبب افزایش اشتغال در استان‌های شمالی شده و بسیاری از شهرک‌های صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند.

دامادی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای گسترش شبکه گازرسانی، عنوان کرد: می‌توان گفت که دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته در هر یک روز به ۱۰ روستا گازرسانی کرده که این پروژه‌های عظیم گازرسانی در هیچ دولتی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت نفت در بسیاری از بخش‌ها مطلوب و رضایت‌بخش است، گفت: میزان گازرسانی به روستاها طی دولت تدبیر و امید با تعداد کل روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز در طول انقلاب اسلامی برابری می‌کند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد