ضرورت اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای در مشاغل اچ‌اس‌یی صنعت پتروشیمی

به گزارش نفت دیلی، سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: طرح صلاحیت حرفه‌ای باید در مشاغل اچ‌اس‌یی صنعت پتروشیمی اجرا شود.

 داوود عمادی روز یکشنبه (19 اسفندماه) در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر زمینه رشد، توسعه و تعالی اچ‌اس‌یی مهیاست.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری مدیریت‌های مختلف به دنبال تحکیم جایگاه اچ‌اس‌یی در صنعت پتروشیمی هستیم، گفت: باید قوانین و دستورعمل‌های تدوین شده را با جدیت در سطوح مختلف صنعت اجرایی کنیم.

سرپرست اچ‌اس‌یی با اشاره به اینکه ارزیابی بازدید و نظارت‌ها باید تقویت شود، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به این که نقش و جایگاه حاکمیتی اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سال 89 مصوب شده است ما یک گام جلوتر هستیم و اکنون در گام نخست باید الزام‌های نقش حاکمیتی را تعریف کنیم.

وی به ضرورت توجه بحث اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل در مناطق عسلویه و ماهشهر به دلیل تاثیرپذیری شرکت‌ها از یکدیگر اشاره کرد و گفت: مدیریت در شرایط اضطراری دارای اهمیت ویژه‌ای در این مناطق است.

سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: اجرای طرح صلاحیت حرفه‌ای باید در صنعت پتروشیمی اجرا شود و افرادی که دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای لازم هستند در بخش‌های مختلف فعالیت کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد