تسهیل فرآیند تحویل سوخت به ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل‌زده

به گزارش نفت دیلی، در شانزدهمین نشست کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هماهنگی‌های لازم برای تسهیل و تسریع در فرآیند تحویل سوخت از طریق سامانه تجارت‌ آسان و با روش ایجاد «کد مشتری ویژه» به نهادهای امدادی و ستاد مدیریت بحران استان‌های سیل‌زده انجام شد.

 در این نشست که با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تشکیل شد، ضمن بررسی  وضع توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده، تمهیدات لازم برای تاب‌آوری تاسیسات و انبارهای نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش‌بینی و بر مقاوم‌سازی سیل‌بندهای اطراف این تاسیسات تاکید شد.

با توجه به سخت‌گذر بودن برخی مناطق پلدختر و معمولان، برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع نفت سفید و گاز مایع در روستاهای آن مناطق انجام شد.

بر پایه این گزارش، در این نشست بر توزیع رایگان گاز مایع در منطقه پل دختر و معمولان و همچنین تامین سوخت موکب‌هایی که در حال خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده هستند مورد تاکید شد.

در ادامه نشست، مدیران مناطق لرستان، ایلام، همدان، اصفهان، فارس، بوشهر، یاسوج و شهرکرد از طریق سامانه ویدئوکنفرانس، آمادگی خود را برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان اعلام کردند و مقرر شد که از آسیب‌های وارد شده به تاسیسات و انبارهای نفتی در مناطق سیل‌زده، گزارشی تهیه و به این کمیته اعلام شود.

همچنین به دستور مدیرعامل شرکت بر استمرار انتقال نفت خام به پالایشگاه کرمانشاه از طریق نفتکش‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید شد.

اختصاص یک روز حقوق مدیران, رؤسا و معاونان مدیران شرکت  ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای کمک به مناطق سیل‌زده

در پایان نشست امروز کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با پیشنهاد مدیرعامل شرکت و با استقبال اعضای کمیته، برای کمک به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، رؤسای ستادی و معاونان مدیران ستادی یک روز حقوق خود را در یک اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه به این موضوع اختصاص دادند.

در همین زمینه و با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد کمک‌های نقدی شرکت‌های صاحب نشان و صاحبان جایگاه‌های عرضه سوخت کشور نیز به مراجع ذی‌ربط تحویل شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد