تمهیدات شرکت گاز استان البرز برای مقابله با سیل

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد بر اساس پیش‌بینی وقوع سیل در روزهای آتی، شرکت گاز این استان و اداره‌های گاز زیرمجموعه برای مقابله با سیل و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از آن، آماده هستند.

 حسین تقی‌نژاد گفت: با وقوع سیل در استان‌های مختلف و شدت گرفتن بارندگی‌ها در دیگر استان‌ها که سبب اعلام آماده‌باش در استان البرز نیز شده است، جلسه‌های مقابله با بحران در استانداری البرز برگزار و تمهیداتی برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به تدابیری که با همراهی استاندار البرز برای مقابله با بحران و کمک به مناطق سیل‌زده اندیشیده شده است، اظهار کرد: استان البرز به عنوان معین استان خوزستان انتخاب شد و دو تیم مجرب و کارآزموده به این استان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اعزام شدند تا افزون بر تامین ایمنی گاز در منطقه، گازرسانی برای ستاد بحران فرمانداری، نانوایی و آشپزخانه‌ای را که مخصوص پخت غذا برای سیل‌زدگان است نیز پوشش‌دهی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: در بازدید گروه اعزامی به مناطق سیل‌زده، اقلام مورد نیاز در زمان بحران مشخص شد و این اقلام در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گرفت.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد