مصرف بیش از ۱۷۰میلیون مترمعکب سی‌ان‌جی در کردستان

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف ۱۷۱ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در سال ۹۷، از فعالیت ۵۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی این منطقه برای خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

 

فریدون یاسمی در این باره گفت: پارسال روزانه ۴۶۹ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شد که با توجه به فعال بودن همه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه، در مصرف بنزین نیز تاثیرگذار بوده و سبب کاهش مصرف ۱۷۱ میلیون لیتری این فرآورده در سال ۹۷ شده است.

 

وی افزود: با توجه به شرایط جغرافیای، کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه‌ریزی برای استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به مصرف ماهانه بیش از ۱۴ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در منطقه و توجه جدی به رعایت حقوق شهروندی در مجاری عرضه، فعال بودن نازل‌های جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و کاهش میزان زمان انتظار شهروندان در صف دریافت سوخت، افزود: هم‌اکنون ۳۲۶ نازل فعال سوختگیری در ۵۲ جایگاه استان به شهروندان خدمات  ارائه می‌دهند.

 

یاسمی در پایان با اشاره به استانداردسازی بیش از ۹۲ درصد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی منطقه کردستان به شهروندان توصیه کرد از دستکاری غیرمجاز مخازن خودرو خودداری و به کارگاه‌های مجاز تعمیرات خودروهای سی‌ان‌جی‌سوز مراجعه کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد