زمینه‌های همکاری شرکت نفت فلات قاره و پژوهشگاه نفت افزایش می‌یابد

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بر لزوم گسترش همکاری دوجانبه و تامین اهداف مشترک با پژوهشگاه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: اعتماد به توانمندی‌ داخلی دستاوردهای مؤثری را به همراه دارد.

 

حمید بورد روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در نشست دوجانبه پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت مجموعه‌ای توانمند در صنعت نفت است، تصریح کرد: باید نگاه ملی به این مجموعه وجود داشته باشد و با توجه به مشکلات موجود در کشور باید بر دستاوردهای داخلی تمرکز بیشتری شود.

 

وی ادامه داد: افزون بر ارتباطات شرکت‌های داخلی با کشورهای خارجی باید ارتباطات داخلی را توسعه ببخشیم، زیرا اعتماد به توانمندی‌های داخل نتایج موثری را برای کشور به همراه داشته و خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند بیش از ۶۰ درصد مشکلات بخش بالادست را حل کند، تصریح کرد: خوشبختانه با عملکرد مناسب این مجموعه می‌توان به خودباوری رسید و این موضوع می‌تواند سبب نبود وابستگی کشور در زمینه‌های مختلف شود.

 

بورد با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر نتایج ارزشمندی از همکاری با پژوهشگاه حاصل شده است، گفت: حجم قراردادهایی که سال‌های گذشته با پژوهشگاه داشته‌ایم رو به افزایش است و امیدواریم این همکاری‌ها در آینده با تعریف پروژه‌های مشترک توسعه یابد.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت فلات قاره آمادگی کامل برای روابط مشترک با پژوهشگاه دارد، ادامه داد: مجموعه‌هایی نظیر پژوهشگاه افزون بر همکاری با بخش‌های دولتی باید زمینه همکاری‌های خود را با بخش خصوصی نیز گسترش دهد و برای بازاریابی دانش فنی‌ خود به دنبال شیوه‌های مناسب باشد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد