پروژه تازه آمازون برای اسکن سه‌بعدی بدن انسان

 خبرگزاری مهر: آمازون به منظور افزایش شناخت از بدن انسان‌ها و در قالب یک طرح مطالعاتی بزرگ، قصد دارد بدن افراد داوطلب را به صورت سه بعدی اسکن کند.

افرادی که در این طرح مشارکت کنند به عنوان هدیه ۲۵ دلار کارت هدیه آمازون را برای خرید از این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک دریافت می‌کنند.

پروژه تازه آمازون برای اسکن سه بعدی بدن انسان

مشارکت کنندگان در این طرح ابتدا باید در یک جلسه توجیهی ۳۰ دقیقه‌ای در دفتر مرکزی آمازون در نیویورک شرکت کنند و پس از اندازه گیری قد و وزن آنها، اسکن سه بعدی بدن آن بدون نیاز به درآوردن یا تعویض لباس انجام می‌شود.

هنوز مشخص نیست آمازون قصد دارد چه نوع استفاده‌ای از این اطلاعات به عمل آورد. اما کارشناسان معتقدند که آمازون به طور قطع از این کار اهداف بازاریابی را تعقیب کرده و قصد دارد شناخت بیشتری از مشتریان خود و ویژگی‌های فیزیکی و جسمانی آنان به دست آورد.

آمازون در سال‌های اخیر طرح‌های جاه طلبانه ای را برای تسهیل خرید کالا به اجرا گذاشته که از جمله آنها می‌توان به امکان خرید بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری و تنها با عبور از کنار کالای مدنظر و انتخاب آن اشاره کرد و این احتمال وجود دارد که طرح پژوهشی جدید آمازون به این ابتکار عمل نیز مربوط باشد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد