جانی دپ ستاره پولساز سینما ۵۶ ساله شد

 بانی فیلم: جانی دپ ستاره پولساز سینما دیروز در حالی ۵۶ ساله شد که به قول سایت IMDB در حال حاضر به عنوان یکی از بازیگران همه فن حریف هالیوود شناخته می شود. گفته می شود فیلم‌های جانی دپ بیش از ۳٫۱ میلیارد دلار آمریکا در آمریکا و بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار در جهان فروش داشته‌اند.

جانی دپ ۵۶ ساله شد

این بازیگر متولد ایالت کنتاکی آمریکا بازی در ۸۹ فیلم و سریال را در کارنامه دارد، در عرصه تهیه کنندگی تجربه هایی دارد و دو فیلم بلند «شجاع»(۱۹۹۷) و «دوست نداشتنی»(۲۰۰۹) را هم کارگردانی کرده که البته هیچیک به اندازه فعالیتهایش در بازیگری افتخارآفرین نبوده است. او سه بار بابت بازی در فیلم های «سوئینی تاد: آرایشگر پلید خیابان فلیت»، «در جستجوی ناکجاآباد» و «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

با این حال همچنان دپ را به واسطه همکاری های درخشانش با تیم برتون افسانه ای از جمله در «ادوارد دست قیچی»، «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «اسلیپی هالو» و … می ستایند. به قول اسکات رودین، تهیه‌کننده آمریکایی، «در واقع جانی دپ در تمام فیلم‌هایش تیم برتون را بازی می‌کند»!

جانی دپ ۵۶ ساله شد

البته او این اواخر بر خلاف زندگی سینمایی اش در زندگی شخصی پرحاشیه ظاهر شده و با بروز برخی رفتارهای عصبی اغلب شبیه شخصیتهای خشنی به نظر رسیده که نقششان را بازی کرده؛ از جمله در فیلم «دنی براسکو» یا «روزی روزگاری در مکزیک» و … .

ازدواج با امبر هرد، دیگر ستاره هالیوودی و سپس طلاق جنجالی اش و این اواخر انتشار خبر ازدواجش با با یک دختر رقاص ۲۰ ساله روسی، او را بیش از فعالیت های هنری اش، بواسطه رفتارهای شخصی در مرکز توجه قرار داده. همان طور که همیشه نحوه لباس پوشیدنش هم برای همه تعجب برانگیز و جالب بوده.

دیروز دپ جشن تولد ۵۶ سالگی اش را جشن گرفت.

جانی دپ ۵۶ ساله شد



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد