صداوسیما در پخش تیزرها با عدالت رفتار کند

 خبرگزاری مهر: اکران خصوصی فیلم سینمایی «سامورایی در برلین» شب گذشته دوشنبه ۲۰ خرداد در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

پیش از آغاز نمایش فیلم مهدی نادری کارگردان، ابوالفضل صفاری تهیه کننده و بازیگران و عوامل فیلم با حضور روی سن از مخاطبان و مهمانان تشکر کردند.

صداوسیما در پخش تیزرها با عدالت رفتار کند

ابوالفضل صفاری تهیه کننده فیلم گفت: این فیلم با کمترین بودجه و به نوعی کاملاً در بخش خصوصی ساخته شده است به طوری که بسیاری از بازیگران و عوامل این فیلم دستمزدهای واقعی خود را نگرفتند و دستمزدهای بسیار کمتری دریافت کردند.

مهدی نادری کارگردان فیلم نیز بیان کرد: برای ساخت این فیلم مسیر سختی را طی کردیم و اگر همراهی دوستان نبود ساخت این فیلم امکان پذیر نمی شد.

وی ضمن تشکر از سینماداران و شورای صنفی نمایش یادآور شد: امیدوارم در اکران، عدالت برای همه فیلم ها برقرار باشد همچنین از صدا و سیما می خواهم که به همه فیلم ها با یک چشم نگاه و تیزر همه فیلم ها را پخش کند.

در این مراسم افرادی همچون حمید فرخ نژاد، میرطاهر مظلومی، امیر مهدی ژوله، نادر مشایخی، محسن حسینی، آزاده اسماعیل خانی، غلامرضا موسوی، مجید صالحی، محمدحسین قاسمی، حسن مصطفوی، پوریا حیدری و … حضور داشتند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد