حفظ محیط زیست؛ اولویت صنعت پتروشیمی

 

به گزارش نفت دیلی، سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حفظ محیط زیست یکی از الزام‌های راهبردی و مهم مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی است.

 

نشست گردهمایی رؤسای محیط زیست صنعت پتروشیمی روز چهارشنبه 29 خردادماه با حضور مسئولان محیط زیست شرکت‌های پتروشیمی، معاون محیط زیست اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) وزارت نفت و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

 

علی عمادی، سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست با اشاره به وجود نیروهای کارآمد و متخصص در بخش محیط زیست شرکت‌های پتروشیمی اظهار کرد: حفظ محیط زیست باید به‌طور جدی مورد توجه و سر لوحه همه فعالیت‌ها قرار گیرد و در این مسیر باید واحدهای اچ‌اس‌یی با جدیت به اینگونه فعالیت‌ها توجه کنند.

 

سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: بهترین راهبرد، برنامه محور بودن آن است زیرا برنامه‌ریزی‌های جامع و کلان محیط زیستی سبب بهبود این فعالیت‌ها خواهد شد و باید بر این نکته تاکید کرد که در چند سال اخیر از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه‌های جامع و مختلفی برای صیانت از محیط زیست تعریف شده است.

 

عمادی ادامه داد: وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه‌ها و اقدام‌های شرکت‌های پتروشیمی برای حفظ محیط زیست حمایت می‌کنند.

 

در این گردهمایی، پیرامون مسائل محیط زیستی صنعت پتروشیمی، اهداف و برنامه‌ها، برنامه مدیریت آلودگی هوا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سامانه مبادلات پسماند و پایش‌های محیط زیستی سازمان محیط زیست و همچنین استقرار مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی بحث و گفت‌وگو شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد