توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در دستور کار صنعت گاز

به گزارش نفت دیلی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: فعالیت‌های این شرکت در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی است تا هدف رونق تولید در کشور محقق شود.

سعید پاک‌سرشت در بازدید از فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و مرکز رشد و فناوری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ضمن تقدیر از اقدام‌های این پالایشگاه در راستای اجرای برنامه‌های علمی، پژوهشی و اجتماعی، گفت: اقدام‌های علمی و اجتماعی پالایشگاه خانگیران مانند برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی شهرستان سرخس، نشان‌دهنده توجه به مردم بومی، خانواده‌های کارکنان و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، اظهار کرد: راه‌اندازی این مجموعه ایده‌ای نو و تفکری بلند است که نشان‌دهنده توجه به عناوین پژوهشی است. این مرکز محیطی برای جذب نوآوری‌ها و خلاقیت‌های مجموعه‌های کوچکی است که بیرون سازمان فعالیت دارند.

 

پاک‌سرشت با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های شهرستان سرخس، تصریح کرد: این اقدام موجب حمایت از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است و افزایش اشتغال‌زایی در منطقه را به همراه خواهد داشت.

 

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار پژوهشی در صنعت گاز یادآور شد: در سال‌های اخیر پروژه‌های پژوهشی و تجاری‌سازی محصولات، دستاوردها و موضوعات فن‌بازار صنعت گاز با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب پارک‌های علم و فناوری اجرایی شده است که همه این فعالیت‌ها در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد