استقرار سامانه یکپارچه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در زاگرس جنوبی

 

به گزارش نفت دیلی، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور تولید بر لزوم استقرار سامانه یکپارچه مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تاکید کرد و گفت: هدف از اجرای این سامانه، بهینه‌سازی روابط، ریسک، کارایی و هزینه است.

 

فرخ علیخانی که به‌منظور آغاز به‌کار طرح توسعه میدان نفتی سروستان و سعادت‌آباد به شیراز سفر کرده بود، بررسی شرایط تولید، روند تعمیرات اساسی، بررسی چالش‌های پیش رو برای رسیدن به اهداف تولید نفت و گاز و همچنین مشکلات منابع انسانی را از جمله مهم‌ترین اهداف مدیران در این بازدید برشمرد.

 

وی مهم‌ترین ماموریت مدیران را تبدیل نوآوری‌های فردی به نوآوری‌های سازمانی دانست و تصریح کرد: اگر تا پیش از نیمه دوم قرن بیستم شاخص کارایی وجه تمایز شرکت‌ها بود، اما امروزه خلاقیت و نوآوری و ایده‌های نو است که مزیت رقابتی را به همراه دارد.

 

علیخانی، همچنین با تاکید بر ضرورت توانمندسازی منابع انسانی و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت کارکنان گفت: خوشبختانه زاگرس جنوبی سرمایه انسانی جوان، زبده و توانمندی دارد که موفق شده‌اند ماموریت تولید نفت و گاز را در شرایط ایمن و پایدار نگه دارند.

 

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با اشاره به جایگاه روحیه و تفکر علمی و خلاقیت به عنوان پیش‌شرط‌های توسعه صنعتی، این شرکت را به جهت دارا بودن نیروهای متخصص و جوان شایسته این عنوان دانست.

 

علیخانی با تبیین جایگاه و فعالیت‌های انجام شده در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آن به عنوان شرکتی پیشرو یاد کرد و افزود: فعالیت‌های انجام شده، نشان‌دهنده جاری بودن روح دانش، تفکر، نوآوری و اعتماد به نفس در این شرکت است.

 

وی از تولید ایمن و پایدار به عنوان مهم‌ترین اولویت شرکت ملی نفت ایران یاد کرد که در مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و به‌ویژه زاگرس جنوبی به‌خوبی محقق شده است.

 

علیخانی با اشاره به شرایط خاص کشور و لزوم وحدت رویه و همفکری ساختاری و سازمانی، هم‌افزایی فکری و عملی را به عنوان یک عامل فرهنگی در تامین منافع سازمان‌ها و متعاقب آن کشور برشمرد و اظهار کرد: هم‌افزایی به عنوان یک عنصر فرهنگی سبب همدلی و همفکری است و نقش بی‌بدیلی در تعالی سازمان به‌عهده دارد و  رویکرد مناسبی برای توسعه همه‌جانبه  کشور فراهم می‌سازد.

 

بر اساس این گزارش، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با همراهی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به‌مدت دو روز از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بازدید و مسائل و وضع تولید این شرکت را بررسی کرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد