رغبتی برای فیلمسازی در حوزه کودک نمانده است

 خبرگزاری مهر: بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما که در سال‌های اخیر تهیه‌کنندگی دو فیلم «قهرمانان کوچک» و «پاستاریونی» به‌عنوان دو فیلم پرفروش سینمای کودک و نوجوان را برعهده داشته است، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چند سال پیش از این فیلمنامه‌ای خریده بودیم و در حال حاضر مشغول بازنویسی و به‌روزرسانی آن هستیم تا ابوالحسن داوودی آن را کارگردانی کند.

رغبتی برای فیلمسازی در حوزه کودک نمانده است

یک فیلم نه کمدی، نه تلخ…

منصوری ادامه داد: ما همین شرایط را برای ساخت «رخ دیوانه» هم داشتیم؛ یعنی فیلمنامه «رخ دیوانه» را هم از سال‌ها پیش خریده بودیم و بعد که شرایطش فراهم شد، آن را ساختیم. از همین رو تیم نویسندگان مشغول بازنویسی فیلمنامه جدید ما هستند که البته هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم و ابوالحسن داوودی هم هنوز آن را تأیید نکرده است.

وی تأکید کرد: این فیلم کمدی نیست ولی یک فیلم تلخ هم نیست یعنی در نظر داریم که مردم از آن رضایت داشته باشند یعنی فیلم جدید ما مثل «پاستاریونی» است «پاستاریونی» هم یک فیلم اجتماعی بود که تنها رگه‌های طنز داشت و اتفاقاً مردم از آن استقبال کردند.

چرا باید به فیلمسازی برای کودکان ادامه دهیم؟

منصوری درباره اینکه آیا تمایل به تهیه‌کنندگی فیلم کودک دیگری پس از دو تجربه موفق اخیر خود دارد یا خیر هم گفت: حوزه کودک بسیار حوزه خطرناکی است و نمی‌شود با بودجه شخصی به آن ورود کرد برای مثال هرچند از «پاستاریونی» استقبال خوبی شد ولی حتی هزینه‌های ساخت آن با درآمدش سر به سر نشد در چنین شرایطی چرا باید وارد این حوزه شویم؟

وی در پایان تصریح کرد: این شرایط سخت در حالی است که هیچکس از این سینما حمایت نمی‌کند منظورم اصلاً این نیست که از من حمایت شود بلکه این فیلم کودک است که باید مورد حمایت قرار بگیرد. برای مثال حالا که فصل تابستان است و بچه‌ها تعطیل هستند چرا یک فیلم کودک هم روی پرده نمی‌بینیم؟ چرا اکران فیلم کودک اینچنین با سهل‌انگاری همراه می‌شود؟ همه این‌ها باعث می‌شود که سینماگران رغبتی برای ورود به این حوزه نداشته باشند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد