زنگنه: برنامه وزارت نفت در بخش استارتاپ‌ها نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی، وزیر نفت دو دلیل برای بازدیدش از نمایشگاه الکامپ عنوان کرد و گفت: وزارت نفت برای بخش استارتاپ‌ها که ان شاء‌الله نیمه دوم امسال عملیاتی می‌شود، برنامه مفصلی دارد.

 

بیژن زنگنه در حاشیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) و نمایشگاه رونق تولید و ساخت داخل درباره دلیل حضور خود در این نمایشگاه اظهار کرد: دو دلیل وجود داشت، نخست، مربوط به بخش رونق تولید با تمرکز بر بخش‌ ساخت تجهیزات و قطعات بود که نمونه بزرگ‌تر و کامل‌تر آن را در حوزه نمایشگاه نفت امسال که اردیبهشت ماه برگزار شد، داشتیم و دلیل دیگر آن آشنایی بیشتر با استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود.

 

وی با بیان اینکه وزارت نفت برنامه  مفصلی برای این بخش (استارتاپ) دارد که ان‌شاء‌الله  نیمه دوم سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: مقدمات مربوط به بخش استارتاپ هم‌اکنون در معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حال آماده شدن است و  زمین و امکانات آن هم تخصیص داده شده و در حال سازماندهی آن هستیم که کار بزرگی در حوزه «ری» است.

 

وزیر نفت ادامه داد: در واقع مجموعه‌ای در منطقه عمومی ری به عنوان پارک فناوری و توسعه استارتاپ‌ها تاسیس می‌شود.

 

وی تاکید کرد: آشنایی بیشتر با فعالیت‌های مربوط به بخش استارتاپ و شتاب‌دهنده دیگر هدف من از بازدید امروز بود تا در این بخش تصمیم‌های درست و نتیجه‌بخشی داشته باشم.

 

زنگنه در حضور بیش از یک ساعته خود در دو نمایشگاه یاد شده از سالن ۳۸B که به رونق تولید و ساخت داخل اختصاص داشت و همچنین از سال ۷ و ۸ و ۹ که مربوط به بخش استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود، بازدید کرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد