راه‌اندازی ایستگاه مترو برج میلاد تا پایان سال

 خبرگزاری فارس: مدیرعامل مترو تهران و حومه از راه‌اندازی ایستگاه مترو برج میلاد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: بدهی همه پیمانکاران مترو تا دو ماه آینده به طور کامل پرداخت می‌شود.

علی امام مدیرعامل مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راه‌اندازی خطوط جدید مترو اظهار داشت: به شهروندان قول داده‌ایم تا پایان سال در هر ماه متوسط یک ایستگاه راه‌‌اندازی کنیم. بر همین اساس در ابتدای آبان ایستگاه مولوی و پس از آن ایستگاه نواب‌صفوی با ورودی مستقل افتتاح خواهد شد.

وی از راه‌اندازی ایستگاه مترو برج‌ میلاد تا قبل از پایان سال خبر داد و گفت: ایستگاه شهید محلاتی، میدان قیام و 17 شهریور نیز از دیگر ایستگاه‌ها است که راه‌اندازی آن هر چه زودتر مدنظر قرار دارد و بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مترو تهران و حومه در مورد بدهی به پیمانکاران مترو گفت: خوشبختانه پول اوراق مشارکت سال 97 رسیده و پرداخت بدهی‌ها تا حد امکان محقق شده است و تا دو ماه آینده بدهی‌ها به طور کامل برطرف خواهد شد.

امام خاطرنشان کرد: حدود 100 میلیارد تومان از بدهی‌ها مربوط به سنوات گذشته و حدود 200 میلیارد تومان برای امسال است که پرداخت همه آنها در دستور کار قرار گرفته و به زودی محقق می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد