گران‌ترین بازیگر زن مقابل اسکورسیزی ایستاد

 ایران آرت: اسکارلت جوهانسون می‌گوید فیلم جدید مارول یک فیلم شگفت انگیز و کاملاً زنانه "انفجاری و غیرقابل توقف" است.

گران‌ترین بازیگر زن مقابل اسکورسیزی ایستاد

این بازیگر 34 ساله ، ضمن تبلیغ این فیلم گفت: "بسیاری از مردها ناراحت می شوند که فیلیمی با محوریت قهرمان زن ببینند و در نتیجه نسبت به این نوع فیلمها موضع گیری منفی دارند. با این وجود این فیلم(مارول) بی نظیر است." اسکارلت جوهانسون که بارها در فیلمهایی با محوریت قهرمان زن بازی کرده رشد فیلمهایی اینچنینی را یک نقطه عطف بزرگ در فیلمسازی هالیوود می داند.

بری لارسون یکی از ستارگان فیلم نیز ضمن سپاس از اسکارلت جوهانسون گفت که امیدوار است این فیلم در نمایش جهانی نیز موفق باشد. لارسون ادامه داد: "این فرصتی برای ما بود که یک قهرمان زن داشته باشیم.این نفس تازه باعث می شود تعداد فیلم های با قهرمانان زن بیشتر شود. "

اما با این وجود همه سینماگران از فیلمهایی مثل مارول خوششان نمی آید. برای مثال مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس هالیوودی که این روزها فیلم "مرد ایرلندی" را روی پرده سینماها دارد نظری کاملا منفی دارد. او اخیرا گفته است: "سالن‌های سینما شهربازی شده‌اند. همه آنها(فیلمهای قهرمانی مثل مارول) خوب و بامزه هستند؛ ولی نباید همه چیز را تصرف کنند.

به هر حال برای کسانی که از این گونه فیلم‌ها لذت می‌برند، چنین آثاری خوب هستند.با علم به اینکه اکنون وارد چه چیزی می‌شوند. کاری که می‌کنند را تحسین می‌کنم. این سینمای من نیست. به همین سادگی نیست. نوع دیگری از مخاطب را می‌آفرینند که فکر می‌کنند سینما این است."

به نظر می رسد اسکورسیزی معتقد است فیلمهایی مثل مارول سطح انتظار مخاطبان از سینمای واقعی را پایین می آورد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد