ورود ابرستاره‌های زن به رقابت اسکار

 ایران آرت: فیلم "بمب خبری" (Bombshell) به کارگردانی "جی روچ" یکشنبه شب گذشته در لس آنجلس افتتاح شد و به لطف بازی‌های قدرتمندانه‌ی بازیگران یکی از مدعیان کسب اسکار شناخته شد. این فیلم که روچ را پس از "شمارش مجدد" (Recount) و "تغییر بازی" (Game Change) دوباره به آثار سیاسی کشانده، درامی در مورد رسوایی‌های اخلاقی در شبکه‌ی فاکس نیوز است. "شارلیز ترون" و "نیکل کیدمن" نقش شخصیت‌های حقیقی "مگان کلی" و "گرچن کارلسون" را بازی می‌کنند که هر دو "راجر ایلز" مدیر عامل فاکس را به آزار جنسی متهم کردند. "مارگو رابی" نیز نقش شخصیت خیالی را ایفا کرده و "جان هیتگو" در نقش ایلز ظاهر شده است.

ورود ابرستاره‌ها به رقابت اسکار

"کایل بوچانان" منتقد نیویورک تایمز با اشاره به فیلم "معاون" (Vice) به کارگردانی "آدام مک‌کی" که هشت نامزدی اسکار را تصاحب کرد، در مورد "بمب خبری" می‌نویسد: ""بمب خبری" در رقابت اسکار بهترین فیلم مانند "معاون" پیش خواهد رفت. "مارگو رابی" که از شخصیتی متعهد به فردی افشاگر تبدیل می‌شود، باید در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل دیده شود."

به گزارش 30نما، منتقدین در اولین واکنش‌های خود به "بمب خبری" به تحسین از بازی رابی و ترون پرداخته‌اند. "گرگوری الوود" نویسنده‌ی "پلی‌لیست" می‌گوید: ""شارلیز ترون" در نقش "مگان کلی" فوق‌العاده است. هنوز شگفت‌زده‌ام. او و "مارگو رابی" در این فیلم بی‌نظیرند."

ورود ابرستاره‌ها به رقابت اسکار

"ساشا استون" منتقد "آواردز دیلی" می‌نویسد: ""شارلیز ترون" در نقش "مگان کلی" غرق می‌شود و فیلم را از آن خود می‌کند." نویسنده‌ی ورایتی نوشته است: "انکار توانایی‌هایی "مارگو رابی" با دو فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" و "بمب خبری" ساده نیست."

لاینزگیت "بمب خبری" را ۲۰ دسامبر (۲۹ آذرماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌کند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد