عزم دولت برای گازرسانی به مناطق محروم کردستان

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از تلاش مضاعف این شرکت برای بهره‌مندی مناطق محروم استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری دیواندره از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

 

احمد فعله‌گری در دیدار با فرماندار شهرستان دیواندره، گازرسانی به این منطقه را نشان‌دهنده عزم راسخ دولت برای ارائه خدمات به مناطق محروم عنوان کرد و گفت: شهرستان دیواندره و به‌ویژه بخش زرینه، جزو سردترین نقاط استان و سردترین مناطق کشور است، از این رو گازرسانی در این منطقه سردسیر نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق روستایی و به‌خصوص مناطق سردسیر کشور دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، افزود: شهرستان دیواندره بیش از ۲۴ هزار مشترک مصرف کننده گاز طبیعی دارد که نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستایی ۹۰ درصد است.

 

گسترش گازرسانی نماد توسعه عدالت اجتماعی است

 

جعفر توان، فرماندار شهرستان دیواندره نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شرکت گاز این استان گفت: شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به روستاهای این شهرستان سنگ تمام گذاشته و نفوذپذیری گاز طبیعی در جمعیت شهرستان دیواندره، نشان‌دهنده تلاش شرکت گاز استان کردستان در خدمت‌رسانی و توسعه عدالت اجتماعی است.

 

وی افزود: ۱۶۰ روستا در شهرستان دیواندره از قابلیت گازرسانی برخوردارند که ۱۲۴ روستا از این تعداد از نعمت گاز طبیعی بهره‌مندند، چهار مجتمع گازرسانی در سطح شهرستان فعال و ۲۱ پروژه روستایی دیگر نیز در مراحل مطالعاتی، طراحی و انتخاب پیمانکار است.

 

به گفته فرماندار شهرستان دیواندره، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ همه روستاهای شهرستان دیواندره از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد