راه‌اندازی نرم‌افزار موبایلی خدمات الکترونیکی شرکت گاز استان تهران

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اعلام کرد: پس از حذف قبض‌های کاغذی در شرکت گاز استان تهران، نرم‌افزار نسخه اندروید این شرکت راه‌اندازی شد.

 

احمد دارابی گفت: از ابتدای آذرماه و با جمع‌آوری شماره تلفن همراه مشترکان، حذف قبض‌های کاغذی در شرکت گاز استان تهران آغاز می‌شود و به این ترتیب همه مشترکان از طریق پیامک از حساب گازبهای خود مطلع خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه کیفی با استقبال گسترده مشترکان گاز روبه‌رو شده است، اظهار کرد: این کار سبب صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌ها و شفافیت در صورت‌حساب‌ها می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از راه‌اندازی نرم‌افزار موبایلی خدمات الکترونیکی گاز استان تهران در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان خبر داد و تصریح کرد: مشترکان می‌توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان تهران به آدرس www.tehrangasco.ir و دانلود اپلیکیشن خدمات الکترونیکی شرکت از امکانات آن استفاده کنند.

 

دارابی ادامه داد: این اپلیکیشن دارای امکاناتی مانند اعلام رقم کنتور، مشاهده آخرین قبض، تاریخچه قبض‌ها (شامل پرداختی‌ها) پرداخت قبض‌ها و اعلام شکایت‌ها و پیشنهادهاست.

 

وی یادآور شد: اجرای این پروژه‌ها سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به اداره‌های گاز یا بانک‌ها و به تبع آن کاهش صرف وقت، هزینه و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان خواهد شد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد