انجام ۲۰۰ هزار نفر ساعت تعمیرات بدون حادثه در زاگرس جنوبی

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به انجام حدود ۲۰۰ هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی بدون حادثه در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: این مقدار تعمیرات تخصصی، اطمیناندهنده تولید حداکثری در فصل زمستان است.

 

رامین حاتمی در جریان بازدید رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به پراکندگی مناطق عملیاتی این شرکت اشاره و اظهار کرد: تولید در مناطق پراکنده و محروم همواره مشکلاتی را به دنبال دارد، اما با توجه به اینکه زاگرس جنوبی یکی از شرکت‌های توانمند بهره‌بردار کشور است در تلاش هستیم تنگناهای آنها را برطرف کنیم.

 

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: صنعت نفت همواره در نوک پیکان تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن قرار دارد، اما باید تلاش کنیم منابع انسانی به عنوان سرمایه‌های سازمانی در شرایطی آرام و به دور از تنش وظایف تخصصی خود را انجام دهند.

 

حمید ایزدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز با اشاره به پهنه جغرافیایی این شرکت در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان، گفت: زاگرس جنوبی تامین گاز و نفت مورد نیاز تعدادی از پالایشگاه‌های مهم کشور را بر عهده دارد.

 

وی افزود: تعویض ۸ هزار متر خط لوله از هشت تا ۴۸ اینچ در کنار تعمیرات تجهیزات فرآیندی، مراکز جمع‌آوری و پالایشگاه گاز فراشبند این شرکت را برای تامین گاز مصرفی فصل زمستان در آمادگی کامل قرار داده است.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تصریح کرد: امسال به دلیل استفاده از فناوری‌های هوشمند و روزآمد در حوزه بازرسی، متراژ خطوط لوله تعمیری این شرکت کاهش چشمگیری داشته و همچنین با حذف پیمان‌های سرمایه‌ای و استفاده از توان مناطق عملیاتی برای انجام تعمیرات اساسی سالانه، سود و صرفه اقتصادی زیادی به دست آمده است.

 

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد