گاز خوزستان در زمان سیل قطعی نداشت

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه‌ای که در استان پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، تاسیسات گاز بود.

 

عبدالله ابول‌پور با بیان اینکه در طرح جامع خوزستان، تمامی شهرهای استان به لحاظ تأمین گاز به‌صورت رینگ هستند و خطوط پایدار دارند، گفت: مصرف گاز در استان بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب بوده و شرایط شبکه پایدار است.

 

وی اظهار کرد: در حوادث مختلف همچون سیل تنها سازه‌ای که پایدار ماند و هیچ قطعی نداشت، تاسیسات گاز بود که این مهم حاصل تلاش نیروهای شرکت گاز و استانداردهای اجرا است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان درخصوص برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت افزود: در شرایطی هستیم که  ۹۹ درصد مناطق شهری و ۸۳ درصد مناطق روستایی از نعمت گاز بهره مندند، از این رو دیگر بحث توسعه و چشم‌انداز معنا ندارد و باید به سمت برندینگ و خدمات برویم.

 

وی اظهار کرد: از سال گذشته که این سِمت را عهده‌دار شدم، شعار و چشم‌انداز شرکت به سمت برندینگ تغییر یافت و هدف ما این است که به تحسین‌برانگیزترین شرکت در ارائه خدمات تبدیل شویم و بتوانیم در زمینه شاخص‌های فرآیندی و عملکردی با دیگر شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور رقابت کنیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد