افزایش تولید پتروشیمی کیمیا بندرامام در سال ۹۸

 

به گزارش نفت دیلی، افزایش تولید اتیلن‌دی‌کلراید اکسی، MTBE، اتیلن‌دی‌کلراید و وینیل کلراید منومر در کارنامه سال ۹۸ شرکت پتروشیمی کیمیا بندرامام ثبت شد.

 

مجمع شرکت کیمیا از شرکت‌های تابعه پتروشیمی بندر امام روز چهارشنبه (هفتم خردادماه) در شرایط کرونایی با رعایت همه الزام‌های بهداشتی در زمان مقرر برگزار شد.

 

پتروشیمی بندرامام پارسال موفق شد در زمینه تولید و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) رکوردهای بسیار ارزشمندی را نسبت به سال‌های گذشته به نام خود ثبت کند که کاهش ۴۵ درصدی شاخص تکرارپذیری حوادث در بخش اچ‌اس‌یی از جمله آنهاست.

 

در گزارش ارائه شده از عملکرد پارسال شرکت کیمیا بندرامام در مجمع به افزایش تولید اتیلن‌دی‌کلراید اکسی (EDC OXY) بیش از ۱۱۲ درصد برنامه تولید، رشد ۲۲ درصدی تولید واحد MTBE، افزایش ۱۱ درصدی اتیلن‌دی‌کلراید (EDC) و افزایش 5 درصدی تولید وینیل کلراید منومر (VCM) نسبت به سال ۹۷ اشاره شد.

 

رفع اشکال نرم‌افزاری بخش PSA واحد MTBE و تولید هیدروژن خالص در این واحد و قطع وابستگی به واحد الفین، استفاده از کاتالیست‌های داخلی در بخش اکسی واحد VC، ساخت داخلی تیغه‌های مربوط به توربین‌ها، تکمیل و نصب سیستم نشانگر گازهای خروجی روی دودکش کوره‌های احتراق واحدها از جمله دستاوردهای شرکت کیمیا بندرامام در بخش ساخت داخل با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی هستند.

 

همسو با تصمیم‌های و تکالیف مجمع بندرامام به‌منظور تجمیع شرکت‌های تابعه، همه قراردادهای جاری شرکت‌های تابعه به شرکت پتروشیمی بندرامام منتقل و هم‌اکنون همه قراردادهای جدید در شرکت اصلی امضا می‌شود.

 

شرکت پتروشیمی بندرامام هم‌اکنون دارای پنج شرکت تابعه فرآورش، بسپاران، کیمیا، خوارزمی و آب نیروست که همه این شرکت‌ها مطابق تکلیف مجمع پتروشیمی بندرامام با انجام مراحل قانونی تجمیع شده و در قالب یک شرکت فعالیت خواهند کرد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد