لودر شهرداری، گاز ۱۲روستای خوزستان را قطع کرد

 رییس اداره گاز باغملک گفت: حفاری بدون مجوز شهرداری صیدون موجب قطع شبکه گاز ۱۲ روستای این بخش شد.

 
سید روح‌الله پورموسوی شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عصر امروز شهرداری صیدون برای جایگذاری لوله آب اقدام به حفاری در نزدیکی لوله گاز کرد و برخورد لودر آنها به لوله گاز موجب شکستگی آن و قطع گاز یک هزار مشترک در این روستاها شد.
 
وی با انتقاد از این کار شهرداری صیدون گفت: نکته اول در این ماجرا این است که کار لوله کشی برای مزارع و باغ‌ها در خارج از محدوده شهر ارتباطی با شهرداری ندارد و اگر در این حادثه برای کارگران شهرداری اتفاقی رخ می‌داد معلوم نبود چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.
 
رییس اداره گاز باغملک افزود: نکته دوم این است که شهرداری برای حفاری خود اقدام به گرفتن مجوز نکرده است و بدون هماهنگی اقدام به حفر کانال کرد و موجب شکستگی لوله گاز ۱۲ روستا شد.
 
پورموسوی از قطع انشعاب گاز حدود هزار خانوار در روستاهای بخش صیدون خبر داد و تاکید کرد: کار تعمیر لوله در حال انجام است و بلافاصله پس از آن، نیروهای اداره گاز با مراجعه درب خانه تک‌تک مشترکینی که گاز آنها قطع شده است، نسبت به وصل گاز اقدام خواهند کرد.
 
فرشاد نقدی شهردار صیدون در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تعریض جاده ورودی به صیدون لوله‌های آب کشاورزی را از کنار جاده به یکدیگر وصل کردیم تا مشکلی در این راه ایجاد نشود.
 
وی افزود: عصر امروز در ادامه این کار، لودر شهرداری با لوله گاز چندروستای صیدون برخورد کرد و موجب آسیب دیدن آن شد، البته این لوله در عمق مناسبی کار گذاشته نشده بود.
 
نقدی ادامه داد: عملیات تعمیر و اصلاح این لوله اکنون در حال انجام است و تا ساعاتی دیگر به پایان خواهد رسید.
 
بخش صیدون از توابع شهرستان باغملک در شرق خوزستان واقع شده است.
 


 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد