صرفه‌جویی ۳۶۰ میلیارد ریالی پالایشگاه اصفهان در سال ۹۸

 

به گزارش نفت دیلی، رئیس پشتیبانی ساخت داخل پالایشگاه نفت اصفهان از صرفه‌جویی ۳۶۰ میلیارد ریالی از طریق بومی‌سازی قطعات یدکی این پالایشگاه در سال ۹۸ خبر داد.

 

سعید احترامیان در این باره گفت: فرهنگ بومی‌سازی، باور به استفاده حداکثری از محصولات ایرانی و توانمندی‌های شرکت‌های سازنده داخلی در این شرکت نهادینه‌شده و فرصتی مناسب را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان قطعات و تجهیزات، تولیدکنندگان داخلی، پیمانکاران و مشاوران و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه قرار داده تا از این طرق این شرکت در تأمین بیش از ۸۰ درصد نیازمندی‌های خود پیشرو باشد.

 

وی افزود: سال گذشته موفق شدیم به روش مهندسی معکوس، در زمینه بومی‌سازی قطعات یدکی و با هزینه‌ای بالغ‌ بر ۶۹ میلیارد ریال، ۴۲۵ قطعه در تیراژ ۴۸ هزار و ۶۹۵ عدد تولید کنیم.

 

احترامیان ضمن ابراز امیدواری برای ادامه فعالیت در زمینه ساخت داخل در سال ۹۹ تأکید کرد: در صورت وارد کردن این تجهیزات و قطعات، به مبلغی برابر با ۴۲۰ میلیارد ریال نیاز داشتیم.

 

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بیش از ۵۰۰ شرکت سازنده داخلی ارتباط داریم، تصریح کرد: تاکنون با این روش کارهای بسیار مهم و ارزشمندی انجام شده که حتی با نمونه‌های خارجی قابل‌رقابت و معتبرتر از آنها هستند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد