امکان سوخت‌رسانی اینترنتی در شیراز فراهم شد

 

به گزارش نفت دیلی، سوخت‌رسانی اینترنتی با استفاده از نرم‌افزار پیدو در شهر شیراز به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و افزایش رضایت‌مندی شهروندان فراهم شد.

 

امیر بنی‌کریمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در آیین گشایش سوخت‌رسانی اینترنتی که با حضور مسئولان استانی در شهر شیراز برگزار شد، گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم و دسترسی آسان‌تر به خدمات شهری، درخواست اینترنتی بنزین با نرم‌افزار و اپلیکشن پیدو در شهر شیراز فراهم شد.

 

وی با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و همچنین دریافت مجوزها و استانداردهای لازم برای سوخت‌رسانی اینترنتی در شهر شیراز افزود: شیراز بعد از شهرهای تهران و مشهد به‌عنوان سومین شهر دارای پمپ‌بنزین اینترنتی در کشور شناخته می‌شود.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه استفاده از شیوه‌های نوین در زمینه سوخت‌رسانی از اولویت‌های این شرکت است، تأکید کرد: هدف اصلی این طرح بالا بردن رضایت شهروندان، دسترسی آسان و یکنواخت‌تر به خدمات شهری از جمله پمپ‌بنزین، جلوگیری از تردد غیرضرور و ترافیک در شهر، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، کاهش آلودگی هوا و نزدیک‌تر شدن به شهر هوشمند و الکترونیک است.

 

بنی‌کریمی گفت: طرح توزیع سوخت به‌صورت اینترنتی تأییدیه اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت و سایر سازمان‌های مربوطه را دریافت کرده و شهروندان می‌توانند با نصب این نرم‌افزار از طریق اینترنت درخواست سوخت خود را اعلام و پس از تعیین قیمت، مسافت و تأیید، سوخت خود را دریافت کنند.

 

وی تأکید کرد:‌ قیمت سوخت تحویلی به شهروندان با نرخ آزاد به اضافه هزینه حمل‌وتحویل محاسبه می‌شود و پرداخت قیمت سوخت نیز به صورت الکترونیکی و پس از تأیید مشتری از طریق نرم‌افزار پیدو انجام می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد