نمایشگاه دائمی خودکفایی برپا می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران در آیین گشایش نخستین نمایشگاه خودکفایی و توانمندسازی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز استمرار موفقیت را مؤید پایداری و اصالت موفقیت دانست.

 

سعید توکلی در بازدید از نخستین نمایشگاه خودکفایی منطقه ۸ عملیات، برپایی این نمایشگاه را تبلور اندیشه‌های یک سیستم پویا و توانمند در سال جهش تولید دانست و گفت: در شرایط کنونی، تأمین اقلام پرمصرف تجهیزات صنعتی، فنی و تکنولوژی یکی از اولویت‌های صنعتی انتقال گاز است که افزون بر صرفه‌جویی ارزی، خودکفایی و توانمندسازی را به همراه دارد.

 

وی با تأکید بر ضرورت گشایش نمایشگاه دائمی خودکفایی و خوداتکایی در مناطق انتقال گاز، افزود: ما در بحث خودکفایی و خوداتکایی ارتباط معناداری بین صنعت و بیرون تعریف کردیم و به این جمع‌بندی رسیدیم که ساخت چه تجهیزات و اقلامی را می‌توانیم از بیرون خدمات فراهم کنیم و همچنین به این تصمیم رسیدیم که در هر منطقه یک نمایشگاه دائمی خودکفایی و خوداتکایی افتتاح کنیم.

 

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران تصریح کرد: در ادامه این روند برپایی نمایشگاه قرار است اقلام ساخت داخل در قالب نمایشگاه دائمی خودکفایی گردآوری و ضمن تهیه شناسنامه فنی اقلام به‌منظور استفاده همه مناطق عملیاتی در دسترس قرار گیرد.

 

توکلی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز را یکی از مناطق مهم و راهبردی از نظر پایداری شبکه و یکپارچگی دانست و با بیان اینکه این منطقه قطب صادرات گاز است، گفت: خوشبختانه منطقه ۸ عملیات انتقال گاز منطقه‌ای است که در قطب صنعتی قرار دارد و دانش‌محور بوده و تاکنون هم اقدام‌های بسیار خوبی در این منطقه صورت گرفته و از درصد بالایی از توانمندی‌های داخلی استفاده شده، اما باز هم فرصت است که در این زمینه فعال شوند تا خودکفایی و خوداتکایی را ارتقا دهند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد