کاهش سوختن گازهای مشعل در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد

 

به گزارش نفت دیلی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از کاهش حداقلی گازهای ارسالی به مشعل در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد خبر داد.

 

مسعود زردویان در حاشیه بازدید از پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، گفت: این شرکت راهبردی‌ترین پالایشگاه کشور در منطقه شمال و شمال شرق در تأمین گاز مشترکان است که در زمستان سال ۹۸ جزو پایدارترین پالایشگاه‌های گازی کشور بود و سب شد هموطنان در صحت و آسایش زمستان را پشت سر بگذارند.

 

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: همکاران باید به مسائل ایمنی عملیات توجه کنند و با توجه به شرایط خاص کشور، لزوم مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا اهمیت خاصی دارد. این مسئله برای ما نیز از اولویت‌های اصلی عملیات است، ان‌شاءالله با صحت و سلامت از این شرایط عبور کنیم.

 

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره طرح کاهش گازهای ارسالی به مشعل، تصریح کرد: کاهش گازهای ارسالی به مشعل به دو دلیل مسائل زیست‌محیطی و کاهش آلایندگی و همچنین مسائل اقتصادی اهمیت خاصی دارد که خوشبختانه با اقدام‌های خوب و اساسی انجام‌شده در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد این میزان به حداقل ممکن رسیده است.

 

زردویان با اشاره به اجرای طرح بزرگ مسئولیت اجتماعی در سطح وزارت نفت تأکید کرد: یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که در وزارت نفت پیگیری می‌شود، توجه به جامعه پیرامونی است که نظام‌نامه ویژه‌ای از سوی وزیر نفت صادر شده و براساس این نظام‌نامه پالایشگاه‌های گازی و سایر مجموعه‌های وزارت نفت برنامه‌هایی را به مسئولیت اجتماعی اختصاص داده‌اند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد