گازرسانی به ۱۰۲ روستای استان تهران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم

 به گزارش نفت دیلی ، سرپرست شرکت گاز استان تهران از گازرسانی به ۱۰۲ روستای این استان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم خبر داد.

سعید توکلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا سال ۱۴۰۴، روند گازرسانی همچنان با شتاب پیش خواهد رفت و ما در شرکت گاز استان تهران قصد داریم تا سال ۱۴۰۴، ضریب گازرسانی روستایی را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان تهران از سال ۹۲ تا ۹۹ دستاوردهای قابل توجهی را در حوزه مقاوم‌سازی داشته است، تصریح کرد: این دستاوردها شامل تأمین و نصب شیر قطع اضطراری برقی در ورودی ایستگاه‌های تقلیل فشار شبکه شهری (DRS)، تأمین و نصب سیستم شتاب‌نگار و قطع اضطراری ایستگاه تقلیل فشار DRS، اجرای معماری و تأسیسات ساختمان پشتیبانی مرکز بحران و اتاق نگهبانی شرکت گاز استان تهران در سایت پونک، تأمین و نصب دستگاه عملگر برقی به همراه گیربکس مناسب روی ایستگاه‌های شیر سوپر بلوک تهران، تجهیز و آماده‌سازی مراکز کنترل فرعی اسکادا در مناطق ۱۰، ۸، ۶،۵، ۴،۳،۱ و یارد شرق گازرسانی تهران، اجرای ساختمان کنترل مرکزی شرکت گاز استان تهران (CCB)، احداث ساختمان تجهیزات شهری مقاوم در برابر زلزله در مناطق ۱، ۳، ۵، ۶، ۸، ۱۰، گازرسانی و... است.

سرپرست شرکت گاز استان تهران ادامه داد: در دولت تدبیر و امید توانسته‌ایم ۱۰۲ روستا را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم که مهم‌ترین پروژه‌ها گازرسانی به همه روستاهای واجد شرایط محور رودبار قصران و لواسانات (شامل ۳۹ روستا) و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای پس قلعه و گازرسانی به روستاهای بخش کن از توابع شهرستان تهران (شامل ۱۰ روستا) و همچنین گازرسانی به روستای سولقان بوده است.

توکلی یادآور شد: در این سال‌ها یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۳۲ مشترک اشتراک‌پذیری، ۹۹۳۳۰ انشعاب، ۲۷۰۷ کیلومتر شبکه‌گذاری (خط تغذیه و شبکه توزیع) و ۱۴ کیلومتر خطوط انتقال توسط شرکت گاز استان تهران انجام شده است.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در تهران در بخش شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۸۷ درصد است که تا سال ۱۴۰۴ به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و همه این استان بزرگ از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند بود.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد