راه‌اندازی سامانه هوشمند نشت‌یابی در شرکت گاز ایلام

به گزارش نفت دیلی ، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نصب و راه‌اندازی سامانه بومی هوشمند نشت‌یابی آنلاین در این مجموعه خبر داد.

عباس شمس‌اللهی در این باره گفت: همسو با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، صرفه‌جویی در زمان، کاهش ترددها و تسریع در شناسایی نشت‌های خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت‌یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: شناسایی نشت در شبکه و خطوط گاز در حداقل زمان ممکن و ارسال گزارش آن به‌صورت آنلاین، کاهش حوادث ناشی از نشت گاز، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، جلوگیری از هدر رفت گاز، شناسایی نقاط پرریسک شبکه و انشعاب‌ها و نیز کمک به پیش‌بینی و دریافت تمهیدها در حوزه پدافند غیرعامل از مزایای این سامانه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این سامانه قابلیت تشخیص مکان دقیق آسیب‌های وارده به شبکه و انشعاب‌ها، شناسایی و ارجاع گزارش برخط (آنلاین) به مدیر سیستم و واحدهای بهره‌برداری، ضمیمه کردن فیلم و عکس از نشتی‌ها و پایش برای رفع آنها را دارد.

شمس‌اللهی در پایان اظهار کرد: با استقرار این سامانه، کنترل و مدیریت بر آمار نشتی‌ها، تعیین فراوانی و دلایل نشت به‌صورت علمی و دقیق پایش و کنکاش می‌شود و گام مؤثری همسو با افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفی فعالیت‌ها و خدمات‌دهی به مشترکان و کاهش هدررفت گاز خواهد بود



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد