تاسیسات ذخیره‌سازی نفت آمریکا از طوفان لورا خسارت دید

به گزارش نفت دیلی ، وزش طوفان شدید دریایی لورا آسیب‌های قابل توجهی به تاسیسات ذخیره‌سازی نفت ایالات متحده آمریکا وارد کرد.

وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه (دهم شهریورماه) اعلام کرد که طوفان لورا به یکی از تاسیسات ذخیره‌سازی راهبردی نفت در ایالت لوئیزیانا آسیب جدی وارد کرده است و برآوردهای دقیق خسارت وارد شده در اواخر این هفته اعلام می‌شود.

این وزارتخانه دو مورد از چهار تاسیسات ذخیره‌سازی راهبردی نفت خام را پیش از رسیدن طوفان لورا که اوایل روز پنجشنبه به خاک آمریکا رسید، تعطیل کرده بود.

یک مقام این وزارتخانه در این باره گفت: تاسیسات «هکبری غربی» به برق تجاری دسترسی ندارد، اما هیچ خطری یکپارچگی حفره‌های زیرزمینی که به‌طور طبیعی مستتر هستند را تهدید نمی‌کند و نگرانی درباره آلودگی و نشت وجود ندارد.

تاسیسات دیگری که در «بیگ هیل» ایالت تگزاس آمریکا تعطیل شده بود، به‌طور کامل عملیاتی شده و در پایان این هفته محموله‌های نفت خام برنامه‌ریزی شده خود را عرضه می‌کند.

به گفته این وزارتخانه، ذخیره‌سازی‌های راهبردی نفت ایالات متحده آمریکا در پی طوفان لورا برای پشتیبانی هرگونه درخواست مبادله اضطراری پالایشگاه‌ها از دیگر تاسیسات آمادگی دارد، اگرچه تاکنون چنین درخواستی دریافت نکرده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد