ضریب نفوذ گاز طبیعی در کرمانشاه به بیش از ۹۴ درصد رسید

به گزارش نفت دیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از بهره‌مندی بیش از ۹۴ درصدی بخش‌های مختلف این استان از گاز طبیعی خبر داد.

سیروس شهبازی در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان کرمانشاه که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: فعالیت شرکت گاز استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با هدف گازرسانی و تأمین سوخت پایدار در بخش‌های مختلف آغاز شده است.

وی ادامه داد: امروز با گازرسانی به شهر نودشه ضریب نفوذ گازرسانی شهری به  ۹۹.۹ درصد می‌رسد و گازرسانی به سه شهر نوسود، ازگله و ریجاب باقی‌ مانده که اجرای آنها در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به گازرسانی روستایی در این استان، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با احتساب ۸۱ طرحی که امروز افتتاح می‌شود به ۷۷ درصد می‌رسد و ۱۵۴۱ روستای استان گازرسانی شده‌اند که ضریب بهره‌مندی روستایی ۷۷درصد می‌شود.

به گفته شهبازی، برای اجرای این پروژه ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام و ۸۱ هزار علمک نصب شده است.

وی افزود: در بخش صنعتی با ۲۲ واحدی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند در مجموع ۲ هزار و ۴۷۷ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: هم‌اکنون در استان کرمانشاه ۶۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف داریم  و روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز به مشترکان تحویل می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه درصد بهره‌مندی مجموع مشترکان گاز در کرمانشاه اکنون ۹۴.۳ درصد است، یادآور شد: از جمله مهم‌ترین اقدام‌های شرکت گاز استان کرمانشاه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم رشد ۵۴ درصدی در مشترک‌پذیری است که به‌طور میانگین هر سال ۳۰ هزار مشترک اضافه شده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد