انتصاب‌های اخیر در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور احکامی، علی اصغر عباسی را به‌عنوان مدیر عملیات شرکت ملی پخش و کوروش بالادست را به سمت مدیر منطقه گیلان منصوب کرد.

کرامت ویس‌کرمی در حکم مدیر جدید عملیات که پیش از این سمت مدیر منطقه گیلان را به‌عهده داشت، از خدمات و تلاش دلسوزانه محمدرضا مظلومی در زمان تصدی این سمت تشکر و قدردانی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به سوابق و تجربیات علی‌اصغر عباسی، امور مناطق در زمینه نظارت بر عملیات دریافت، نگهداری، نقل و انتقال و ارسال، عرضه فرآورده‌های نفتی به مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان، نظارت بر تأمین و سوخت‌رسانی مطلوب با استفاده از ابزارهای مورد نیاز، نظارت بر عملکرد مناطق و رفع مشکلات آنها و ... را به او سپرده است.

ویس کرمی در حکم کوروش بالادست به اهمیت و موقعیت ویژه منطقه گیلان در جوانب مختلف و فعالیت‌های جاری و مرتبط با حوزه‌های تأمین و توزیع در استان سرسبز و توریستی گیلان اشاره کرده و برای وی با استعانت از خداوند متعال و تدبیر و تمهید بهنگام در امور محوله و بهره‌گیری از تعهد و توان و تجربه همکاران تلاشگر منطقه، آرزوی موفقیت کرده است.

 



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد