پیام معاون وزیر نفت به مناسبت سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید

 به گزارش نفت دیلی،معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری هم‌زمان با سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید، یاد و خاطره محمد سلیمی و فرزاد ارزانی را در پیامی گرامی داشت.

در پیام محسن پاک‌نژاد آمده است: «هفتم آبان‌ماه سالروز فوران چاه ۱۴۷ میدان رگ سفید است. گرامی می‌داریم یاد و خاطره مرحوم محمد سلیمی و مرحوم فرزاد ارزانی، همکارانمان در شرکت ملی حفاری را که شجاعانه در راه انجام وظیفه از جان خود گذشتند. روحشان شاد و قرین رحمت الهی.

این عملیات به دلیل شرایط خاص به‌ویژه فشار زیاد مخزن در نوع خود از دشوارترین موارد مهار فوران بوده است که با استعانت از خداوند منان و حمایت‌های بی‌دریغ وزیر محترم نفت و با همت والا، تلاش ستودنی و همدلی همکارانمان در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری و با اتخاذ تدابیر فنی‌ و حرفه‌ای کم‌نظیر در پنجم دی‌ماه سال ۹۶ به نتیجه رسید.

جا دارد از عزم راسخ، تدابیر هوشمندانه و اقدامات متهورانه همه عزیزانی که این کار بزرگ را با ثبت رکوردی مثال‌زدنی و در مدت زمان ۵۸ روز به سرانجام رساندند قدردانی نموده و در مقابل این همه ایثار و عملکرد حرفه‌ای آنان سر تعظیم فرود آوریم.»



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد