عملیات تزریق گاز به صنایع شمال غرب فسا آغاز شد

 به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از آغاز عملیات تزریق شبکه ۲۵۰ پوندی گاز به طول ۲۱ کیلومتر برای گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا خبر داد.

غلامعباس حسینی در این باره گفت: با اجرای این عملیات و راه‌اندازی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز سی‌جی‌اس و تی‌بی‌اس با ظرفیت ۳۰ هزار مترمکعب افزون بر گازرسانی به صنایع شمال غرب فسا، به مشترکان شهر فسا نیز از دو محور گازرسانی انجام می‌شود که تداوم و پایداری خطوط گازرسانی منطقه را به دنبال دارد.

وی افزود: این طرح با اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه فلزی و ۹ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن از ایستگاه کچویه از توابع بخش مرکزی شهرستان فسا با ۱۰ میلیارد تومان هزینه و با هدف گازرسانی به واحدهای صنعتی و جلوگیری از افت فشار گاز و تغذیه ایستگاه‌های تقلیل فشار در روستاهای فسا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه تاکنون ۸۴ درصد صنایع عمده و جزء فارس از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی استان در چهار سال اخیر بیش از ۳۱ درصد افزایش داشته است.

حسینی یادآور شد: شتاب‌بخشی به روند گازرسانی به صنایع، افزون بر جهش تولید، توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، سبب جایگزینی این سوخت پاک با دیگر سوخت‌های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد