تداوم گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری از تداوم گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی این استان خبر داد.

سیامک حیدری اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به مرغداری‌ها و گلخانه‌ها، عملیات گازرسانی به آنها همسو با صرفه‌جویی و جایگزینی سوخت‌های فسیلی در اولویت کاری شرکت گاز قرار دارد.

وی از گازرسانی به ۴۱ واحد صنعتی و تولیدی در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تعهد حجم گاز جایگزین صنایع در سال ۹۹، ۱۰ هزار مترمکعب بر ساعت پیش‌بینی شده بود که تا پایان آبان‌ماه به ۱۰۱۶۰ مترمکعب بر ساعت تحقق یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون همه ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی استان به‌طور کامل گازرسانی و از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی در سطح استان حتی در مناطق سخت‌گذر و جنگلی استان فراهم شده است، تصریح کرد: گازرسانی به روستاها، مناطق کمتر برخوردار و صنایع واقع در این مناطق می‌تواند تأثیر زیادی در مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها همچنین فراهم کردن زمینه‌های رشد، ارتقا و تداوم صنعت را به همراه داشته باشد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد