توزیع بالغ بر ۱۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه شاهرود

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از توزیع بیش از ۱۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در آذرماه امسال‌ در سطح منطقه شاهرود خبر داد.

علی‌اکبر عرب‌عامری در این باره گفت: تأمین و ارسال سوخت موردنیاز استان سمنان و برخی شهرستان‌های استان‌های همجوار با وجود شرایط سخت زمستانی و کرونایی در سطح استان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه رسالت و ماهیت این شرکت خدمت‌رسانی به مردم و تأمین سوخت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل، خدماتی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی، اصناف و نیروگاه‌ها محسوب می‌شود، فعالیت آن در تمامی ایام تعطیل، غیرتعطیل و شرایط‌ مختلف جوی ادامه دارد.

عرب‌عامری تأکید کرد: ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی خادمان عرصه سوخت‌رسانی و حمل‌ونقل، تأمین و ارسال به‌موقع حدود ۹۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مورد نیاز بخش‌های مختلف استان، همچنین سوخت مورد نیاز دو نیروگاه بزرگ برق شهرستان‌های شاهرود و سمنان و همچنین شرکت‌های بزرگ تولیدی ارسال شد.

مدیر پخش منطقه شاهرود گفت: همچنین حدود ۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل نفت‌کوره، نفت‌گاز، بنزین و نفت سفید به نیروگاه برق نیشابور و شهرستان‌های مشهد، گرگان، سبزوار، نیشابور، کاشمر، اسفراین و تعدادی دیگر از شهرستان‌های استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و گلستان ارسال شده است.

عرب‌عامری با تقدیر از تلاشگران حوزه سوخت‌رسانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ذخایر سوخت مورد نیاز استان در انبارهای نفت مطلوب است و با فعالیت شبانه‌روزی بخش عملیاتی شرکت، سوخت موردنیاز جایگاه‌های عرضه سوخت استان و بخش‌های مختلف به‌موقع تأمین و ارسال می‌شود و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد