پروژه کاداستر از سوی منطقه ۳ عملیات انتقال گاز انجام می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز گفت: پروژه کاداستر با پیشگامی این مجموعه و با هدف ثبت مختصات حریم خطوط لوله شرکت انتقال گاز در سامانه اسناد و املاک کشور در حال انجام است.

حیدرعلی صادقپور در این باره گفت: واحد تحلیل سیستم‌ها و مدیریت انرژی این منطقه به‌عنوان پیشگام و پیشرو میان مناطق عملیاتی ده‌گانه شرکت انتقال گاز، پروژه کاداستر را از تیرماه امسال آغاز کرد.

وی افزود: تاکنون برداشت میدانی و مختصاتی شامل ۳۵۷۶ کیلومتر خطوط لوله، ۱۰ ایستگاه تقویت فشار گاز، تأسیسات ذخیره‌سازی سراجه، ۱۳۴ ایستگاه حفاظت کاتدی و ۲۱۴ ایستگاه شیر بین‌راهی و مأمورسراها حوزه استحفاظی انجام شده و اکنون می‌توان گفت این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز ادامه داد: در فاز عملیات برداشت مختصات محدوده ایستگاه‌های مخابراتی و ترسیم حریم مربوط به خطوط لوله باقی مانده است که تا اسفندماه امسال به پایان می‌رسد.

پروژه کاداستر با هدف افزایش دقت در پاسخگویی به استعلام‌ها و حفظ حرائم خطوط لوله با مقیاس سانتی‌متر و ثبت اسناد املاک مناطق شرکت انتقال گاز ایران در سازمان اسناد و املاک کشور آغاز شده و با همکاری این منطقه با شرکت انتقال گاز ایران و سایر مناطق عملیاتی در حال اجراست.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد