افزایش ۴۰ درصدی فروش گوگرد در پالایشگاه ایلام

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۴۰ درصدی فروش گوگرد این مجموعه در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد.

روح‌الله نوریان گفت: پالایشگاه گاز ایلام برای حمایت از تولید کالای داخلی در سال ۹۸، ۷۰ درصد از نیازمندی‌های خود را از تأمین‌کنندگان داخلی تأمین کرده که ۲۰ درصد آنها از شرکت‌های دانش‌بنیان تهیه شده است.

وی افزود: نیازهای پالایشگاه گاز ایلام در بخش مولوکولارسیو که ازسوی شرکت‌های اروپایی‌ تأمین می‌شد، در سال ۹۸ از سوی یک شرکت دانش‌بنیان تأمین شد و از عهده‌آزمون‌های کیفی برآمد و هم‌اکنون در واحدهای نم‌زدایی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه می‌توانیم با اتکا به دانش و توان سازندگان و شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی، صنعت نفت و گاز ایران را ارتقا دهیم، اظهار کرد: در پالایشگاه ایلام با تعمیرات پیشگیرانه و بازرسی‌های دوره‌ای و تعمیرات اساسی توانستیم در فصل سرد سال به‌صورت پایدار، کل مجموعه پالایش و انتقال در خدمت مردم و صنایع باشیم.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، در تحویل گاز طبیعی به خط، ۵ درصد رشد داشتیم، تصریح کرد: در میعانات گاز ۴ درصد، در مقدار تولید گوگرد ۱۰ درصد و در فروش گوگرد ۴۰ درصد افزایش فروش داشتیم، ضمن آنکه در همین بازه زمانی، رشد ۱۶۰ درصدی ال‌پی‌جی وجود داشته که به پارس جنوبی و پتروشیمی ایلام تحویل شده است.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد