مدیریت دانش در شرکت انتقال گاز اجرایی می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: با آگاهی و شناخت وضع موجود و ارزیابی سطوح بلوغ و نقشه راه مدیریت دانش باید برای مستندسازی دانش کارکنان تلاش کنیم.

مهدی جمشیدی‌دانا در نخستین نشست پیاده‌سازی یکپارچه سیستم مدیریت دانش، به ضرورت اجرای مدیریت دانش در سازمان اشاره کرد و گفت: جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های فکری، افزایش خلاقیت، نوآوری و انگیزه کارکنان و افزایش بهره‌وری و اثربخشی از جمله اهداف سیستم مدیریت دانش است.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی و آمادگی شرکت انتقال گاز ایران برای پیاده‌سازی این سیستم، افزود: باید با تشکیل کارگروه و کمیته‌های تخصصی، سفیران دانش، دوره‌های آموزشی، بازدید و نشست‌های حضوری در ستاد و مناطق عملیاتی برای جاری‌سازی سیستم یکپارچه مدیریت دانش در سازمان اقدام کرد.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تأکید به مدیران ستادی و مناطق عملیاتی برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت دانش طبق تجربه‌های به‌دست‌آمده از سیستم مکانیزه نگهداری و تعمیرات (cmms) اظهار کرد: از ویژگی‌های این پروژه، پیاده‌سازی مدیریت دانش با رویکرد کوچینگ است که نمونه‌های نخستین در مناطق یک، ۲ و ۸ آغاز می‌شود، سپس با پرورش مربی، در دیگر مناطق نیز اجرایی خواهد شد.

جمشیدی‌دانا درباره برقراری ارتباط مدیریت دانش با فرآیندهای شرکت انتقال گاز ایران گفت: با آگاهی و شناخت وضع موجود و ارزیابی سطوح بلوغ و نقشه راه مدیریت دانش باید در مستندسازی دانش کارکنان تلاش کنیم که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اجرای سیستم مدیریت دانش در هشت گام و در مدت ۲۰ ماه در شرکت انتقال گاز ایران پیاده‌سازی می‌شود.

وی با تأکید بر مستندسازی دانش سازمان، اظهار کرد: امیدوارم با تدوین راهبرد و طراحی چرخه مدیریت، درس‌آموخته‌ها و توانمندسازی کارکنان، گامی مؤثر در بهبود حل مسائل سازمان برداریم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد