ارتقای قابلیت‌های پردازش مرکز داده در فاوای نفت‌خیز جنوب

 

به گزارش نفت دیلی،پروژه ارتقای ۲.۶ برابری توان پردازش مرکز داده فاوای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که با استفاده از جدیدترین فناوری‌های در دسترس در زمینه کامپیوترهای سرور، مجازی‌سازی و سازوکارهای مدیریت منابع به‌دست توانمند کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت طراحی، پیکربندی و اجرا شد، قابلیت‌های رایانش مرکز داده را ۲۶۰ درصد افزایش داد.

با اجرای این پروژه ضمن برطرف شدن تنگناهای موجود، ظرفیت‌های قابل توجه‌ای برای توسعه آتی خدمات فاوا هم‌زمان با بهبود سطح کیفیت و پایداری خدمات ایجاد شد.

احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در آیین بهره‌برداری از این پروژه با اشاره به اینکه داده و اطلاعات جزو مهم‌ترین سرمایه‌های سازمانی است، اظهار کرد: این شرکت با داشتن بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ حلقه چاه، ده‌ها کارخانه بزرگ و هزاران تجهیز ریز و درشت، روزانه در بخش‌های مختلف، داده‌ها و اطلاعات متعددی ایجاد می‌کند که طبقه‌بندی و گزارش‌گیری سریع از آنها یک ضرورت اساسی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: امیدواریم هم مدیریت بر اطلاعات را روزآمد کنیم و هم سازمان را به سمتی ببریم که اگر خواستیم در هر جایی و هر بخشی گزارش، تحلیل و آنالیز صحیحی داشته باشیم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به گزارش‌گیری و تبدیل داده به اطلاعات برای تسهیل در گرفتن تصمیم بهینه اقدام کنیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد