شکوفایی مجتمع پارس جنوبی در سایه سلامت اداری ممکن شده است

 

به گزارش نفت دیلی،رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه سلامت اداری ممکن شده است.

محمدرضا هادی در نشست تخصصی با هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: زحمات شما در صنعت نفت و گاز کشور بسیار ارزشمند است؛ ارزشی که اکنون تبدیل به یک مجتمع عظیم به نام پارس جنوبی شده است و می‌تواند بیش از ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین کند.

وی ادامه داد: هرچه سلامت اداری در یک مجموعه رشد و نمو یابد، کفه فساد نیز پایین می‌آید و فساد در سیستم اداری کمرنگ می‌شود و عظمت و شکوه گسترش می‌یابد. ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها و سرانجام یاری رساندن به سازمان در دستیابی به اهداف از وظایف کلیدی و بسیار مهم حسابرسی است.

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز با اشاره به حجم و گسترش کارها در مجتمع گاز پارس جنوبی، افزود: حجم عملیات، کار و فعالیت در این مجتمع بسیار زیاد است و ما اکنون در کنار شما هستیم تا کارها به شایستگی پیش رود.

هادی گفت: دامنه اختیارات این امور در سطح شرکت ملی گاز ایران هیچ‌ محدودیتی ندارد و طبق نظام‌نامه حسابرسی داخلی و ابلاغ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، بدون محدودیت در هر حوزه‌ای، می‌توانیم فعالیت خود را انجام دهیم و گزارش‌ها را به منابع ذی‌صلاح در داخل شرکت بازتاب دهیم تا بتوانیم اصلاح فرآیندها را در موارد موردنظر در سطح شرکت اجرایی کنیم.

وی تأکید کرد: بر این باوریم که به‌عنوان حلقه‌ای از زنجیره شرکت ملی گاز ایران، باید با هم همکاری کامل داشته و همدل باشیم تا بتوانیم به مسیرهای بهتر برسیم، این به موضوع آن معناست که اصلاح فرآیندها برای ما مهم است و وقتی در این مسیر گام برداریم فضای مناسبی ایجاد و در همکاری با یکدیگر، کارها بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد