تجهیزات پالایشگاه‌های گازی از سازندگان داخلی تامین می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی در قطب اقتصادی کشور همواره در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان هستند و از اقدام‌ها و دستاوردهای این شرکت‌های سازنده استقبال می‌کنند.

مسعود زردویان در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه، اظهار کرد: وجود شرکت‌های توانمند، سازنده قطعات و تجهیزات و تأمین‌کننده اقلام مورد نیاز صنعت عظیم گاز در کشور، فرصتی مناسب برای افزایش توان و ظرفیت متخصصان داخلی است.

وی با اشاره به تأمین و استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در پالایشگاه‌های گازی کشور، تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیشترین نیاز خود را در حوزه خرید قطعات و تجهیزات از سازندگان و شرکت‌های داخلی و پارک علم و فناوری تأمین می‌کند و امیدواریم این مهم با رشد و شکوفایی بیشتری تداوم داشته باشد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز هدف از برگزاری این نمایشگاه را تکمیل زنجیره تأمین در این صنعت عظیم و معرفی شرکت‌های داخلی و متخصصان سازنده در قطب اقتصادی پارس جنوبی اعلام کرد.

در دوازدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در عسلویه ۱۱۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان، تازه‌ترین دستاوردهای نوآورانه خود را به نمایش می‌گذارند و تولیدات خود را که مرتبط با حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است به‌مدت چهار روز ارائه می‌کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد