ضرورت روزآمدکردن نظام‌نامه باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز

 

به گزارش نفت دیلی،مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت استقرار و روزآمدکردن نظام‌نامه باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز تأکید کرد.

مسعود زردویان در چهارمین نشست باشگاه بهینه‌کاوی شرکت‌های پالایش گاز که با حضور رؤسای بهره‌وری و تحلیل سیستم‌های شرکت‌های پالایش گاز و با هدف تعیین اولویت‌های کاری باشگاه، تبیین چرخه بهره‌وری و نظام ارزیابی عملکرد برگزار شد، گفت: پس از بازبینی نظام‌نامه، پیشنهادهای پالایشگاه‌ها بحث و بررسی شد و سرانجام نظام‌نامه روزآمد می‌شود.

وی ادامه داد: تسری و توسعه سطح مقایسه شرکت‌های پالایشی با دیگر صنایع موفق و سرآمد کشور سبب می‌شود بازده پالایشگاه‌های گاز به مراتب بیشتر و بهتر شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت ملی گاز ایران در مدیریت شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های دانشی موجود، تأکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه شرکت‌های پالایشی و شناسایی نقاط قوت و ضعف احتمالی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات از طریق بهینه‌کاوی داخلی و خارجی است.

زردویان اظهار کرد: این در حالی است که ضرورت توجه به نیازهای ذی‌نفعان کلیدی و ستادی (پالایشگاه‌ها) در بحث ارزیابی‌ها، به‌ویژه ارزیابی عملکرد، ضرورت مدیریت دانش و تسری تجارب و دانش موجود از سطح شرکت‌های پالایش گاز و باشگاه بهینه‌کاوی به سطح ستاد ملی گاز در بحث برنامه‌ریزی راهبردی و ضرورت نشست‌های باشگاه با شرکت‌های عضو به صورت مجزا در این موضوع، اجتناب‌ناپذیر است.

وی تلاش برای ایجاد قطب‌های عملکردی میان شرکت‌های پالایشی گاز را از انتظارهای مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران از این باشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد اعضا در تحقق آن بکوشند.      

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: با توجه به اینکه برای شکل گرفتن کامل باشگاه بهینه‌کاوی، نیاز به همراهی و مشارکت شرکت‌های پالایشی است، تصمیم بر این شد که هر ماه نشست‌هایی ترجیحاً از طریق ویدیوکنفرانسی تشکیل و از آن میان، گزارش‌های تحلیلی تدوین تجارب شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف به اشتراک گذاشته شود.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد