سند جامع توسعه فرهنگی و اخلاقی شرکت ملی گاز اجرایی می‌شود

 

به گزارش نفت دیلی،معاون وزیر نفت در امور گاز از اجرایی شدن سند جامع توسعه فرهنگی و اخلاقی در این مجموعه خبر داد.

حسن منتظرتربتی در آیین رونمایی از «سند جامع توسعه فرهنگی و اخلاقی شرکت ملی گاز ایران» که با حضور مدیران ارشد این سازمان برگزار شد، گفت: این سند تنها به منزله یک ابزار و راهنما (Guide Line) برای چگونگی حرکت در مسیر است و الزاماً شاید ما را در مسیر قرار ندهد.

وی با بیان اینکه این سند مبتنی بر اصول اخلاقی است، افزود: فطرت، عقل و وجدان به ترتیب اهمیت، سه کلید هدایت انسان به تشخیص سره از ناسره هستند که همانند یک پیامبر در درون ما عمل می‌کنند و ما را از رفتن به راه نادرست بازمی‌دارند، ضمن اینکه به ما گوشزد می‌کنند ما موظف هستیم مسئولیت خود را در قبال دیگران انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: امید است با کمک گرفتن از این سند شاهد رشد اخلاقی در مجموعه گاز باشیم و باید بتوانیم مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم و از آنجا که داشتن راهنما بسیار مهم است، سندها می‌توانند از بعد ابزاری، راهنمایی بسیار مهمی باشند.

تربتی همچنین گفت: گاز تنها شرکتی است که چندصدایی ندارد و این را مدیون همکاری و همدلی همه کارکنان و مدیران هستیم. اخلاق از شما آغاز می‌شود و به سازمان تسری می‌یابد. امیدوارم این سند توسعه اخلاقی در شرکت گاز به‌خوبی جاری و ساری شود و همان‌طور که در بخش گازرسانی و خدمت‌رسانی به مردم برترین هستیم، در بخش اخلاق حرفه‌ای نیز زبانزد و سرآمد باشیم.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد