اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری در شرکت انتقال گاز

 

به گزارش نفت دیلی،سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت انتقال گاز ایران گفت: ضوابط تازه پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان پیمانکاری به‌طور کامل در ستاد و مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز اجرایی شده است.

محمدرضا فخرایی در این باره اظهار کرد: وزارت نفت بخشنامه نظام جدید طبقه‌بندی مشاغل و پرداخت حقوق و مزایا را با رویکرد شغل‌محور برای بهبود معیشت نیروهای شاغل در شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد (پیمان‌های مستمر غیرپروژه‌ای) در اسفندماه ۱۳۹۸ به شرکت‌های اصلی/ فرعی ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ بخشنامه، همه اطلاعات مربوط به سوابق شغلی نیروهای پیمانکاری در ستاد و مناطق عملیاتی روزآمد و تحویل مشاور شده است، افزود: پس از مطالعه و بررسی‌های انجام‌شده بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر از نیروهای پیمانکاری مستمر غیرپروژه‌ای که از بودجه جاری استفاده می‌کنند بر اساس سوابق، مدرک و شغل طبقه‌بندی شده‌اند و مابه‌التفاوت حقوق و مزایای آنها از ابتدای پارسال محاسبه و در اسفندماه ۱۳۹۹ واریز شده است.

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت انتقال گاز تصریح کرد: این طرح شامل احصای مشاغل پیمانکاری صنعت نفت برای فعالیت‌های مستمر، احصای عناوین شغلی، تعیین گروه‌های شغلی، تدوین شناسنامه شغلی، جدول مزدی و فوق‌العاده‌هاست.

فخرایی، برقراری عدالت، نظام‌مند و یکنواخت کردن پرداخت‌ها متناسب با ارزش مشاغل را از جمله اهداف این طرح دانست و گفت: همه گروه‌های شغلی نیروهای پیمانکاری در سطح وزارت نفت به‌طور یکپارچه طبقه‌بندی و برابر شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارکنان در طرح طبقه‌بندی، افزایش حقوق داشته‌اند، تأکید کرد: موردی برای تطیبق برای نیروهایی که کاهش حقوق داشته‌اند در نظر گرفته شده است و بیش از ۱۲ هزار نفر از نیروهای پیمانکاری و اعضای تحت تکفل آنها در شرکت انتقال گاز ایران، براساس بخشنامه‌های وزارت نفت از بسته حمایتی موثر درمانی بهره‌مند شده‌اند و در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان با بیمه البرز، مانند سال پیش ۸۰ درصد حق بیمه را شرکت و ۲۰ درصد را کارکنان پرداخت می‌کنند.



 
انگليسی فارسی
تبليغات
نظرسنجی
وب سايت ما چگونه است؟
عالی
خوب
قابل قبول
متوسط
ضعيف
بد